Although she really wanted to become a racecar driver, Barbara is now an architect. The stability of her designs reflect the stability in her life, or so it seems. Then one day, Ilke, her daughter from a previous marriage, arrives in Berlin. Barbara must face her long-ignored past, eye to eye.