The film centers on a small town television station to paint a pseudo-ethnographic portrait of a community in Georgia where rituals and traditions shape the local lifestyle although twisted reflections of the modern world had already penetrated the collective mind. Presentation of one's self in the best possible light is of essence. This cinematic kaleidoscope of characters, places and evens reveals the life of a small community and its hybrid social values.