After an accident, the former boxer Ronald has lost his short-term memory and nothing is as it once was. Ronalds world has no future, only the past – until the day of his accident – is stored in his memory. If the situation for his wife, Annett, wasn’t already difficult enough, she is also faced with losing the family home. The lawyer Lorenzo is there to support her; but there is more between the two than is initially apparent. He is the first ray of light she has seen in years. This budding romance sends Annett crashing into a violent conflict. On the one hand, she wants to remain true to her responsibilities, on the other she is at the very end of her tether – and must make a radical decision.