Dobrin Sicrea lives with his wife and their children in Copșa Mică, the most polluted town in Europe until 2009, when the Sometra factory he was working for closed down. Denisa, the youngest daughter, is semiparalized and her parents lead a devoutly religious life. Monica Lăzurean-Gorgan captures – through fixed shots and shot compositions reminiscent of Ulrich Seidl’s stylistics – 7 years from the life of this family, offering viewers the chance of observing over time a nuanced family relations dynamics. Some things change as the children grow up, while others seem to remain the same.