You don't take life seriously when you're 17. Nor when you're 20 for that matter. And sometimes we do stupid things without thinking about the consequences. As for Ben, life has handed him a lesson he'll never forget, leaving him a bedbound qaudrapligic. In a miraculous turn of events, his toe begins to move and he is transferred from a dead-end hospital bed to a rehabilitation centre where he can dream of a future.