In the Kingdom of Letonia, young Prince Egon spends his nights playing the drums. During the day, he's only got one thing on his mind: entering the Kingdom of Kentz to get together with the sleeping beauy and break the spell. But his father the kind, who does not believe in fairy tales, is totally against this. Maggie Jones, an UNESCO archeologist, will be the one who gives him the key.