The single mom Anna is forced to take three then four jobs to support herself and her austistic son who lives in a children’s home, and when the whole thing becomes too much to bear she decides to leave Georgia and travel to the US. But it’s easier said than done getting tickets and the fake visa she needs. The contact seems to have something to hide, and when the relationship with him falls apart, Anna panics and kidnaps his daughter. In the middle of everything Anna enters a relationship with a young man in the area where she lives.