Sixteen-year-old Mina is spending the summer with her father Andrej on the Bojana river, in Montenegro. Lazy and apathetic, Mina displays great disinterest in her surroundings, while her father, a confirmed smoker, might be getting more serious about his girlfriend. To her great annoyance, Mina falls in love with a kite surfer, Saša, who is older than her and engaged to Sonja. A love triangle with no evident consequences but which will leave a deep mark on the adolescent’s universe.