Aslan asks Alma on a date in Dominican Republic, the place where they lived the best years of their complicated marriage. If Alma spend 24 hours with him, Aslan will give her the keys of the house in Berlin they shared for more then twenty years. Aslan has just one day to change that his ex has about the life they spent together.