My name is Virginie. I'm still young. I'm a prostitute. There's no other word for it, even though I am a high-class hooker. The situation I am in right now could not be bettter. I'm independent. I know how to make my clients respect me. I earn a very good living. And then I met him. Not even very pleasant, but rich. The kind of guy who has a mission. A disaster... He seeks screw-ups and he finds them. And me along with him.