Dr. Lepage is well acquainted with his wife, Francoise. He preserves her, watches over her … With a master’s hand, he will remove all the “butterflies” that will approach her. Francoise knows that she is beautiful, she sees him in the frightful look of desire she arouses among men. But with Jacques, she is sure, it’s different.