Weeks before the 2011 revolution in Egypt. Noredin, a police officer in Cairo’s corrupt system, investigates the murder of a club singer at the Nile Hilton. Upon realizing the involvement of Egypt’s power elite, Noredin changes sides to those who are defenseless against it. A political thriller based on a true story.