Marc is diagnosed with a disease and is given one year left to live. Unable to accept his own end, he decides to freeze his body. Sixty years later, in the year 2084, he becomes the first man to be revived in history. It is then he discovers that the love of his life, Naomi, has accompanied him this entire time in a way that he'd never expected.