John and Amanda teach Latin, English and guitar at a fantastical, stately home-turned-school. Nearly 50-year careers are drawing to a close for the pair who have become legends with the mantra: "Reading! ’Rithmetic! Rock ’n’ roll!" But for pupil and teacher alike, leaving is the hardest lesson.