After five years of war in Syria, Aleppo’s remaining residents prepare themselves for a siege. Khalid, Subhi and Mahmoud, founding members of The White Helmets, have remained in the city to help their fellow citizens—and experience daily life, death, struggle and triumph in a city under fire.