When he created the Elite Model Managment agency in the 1970s, John Casablancas invented the concept of the "supermodel." If names such as Naomi, Cindy, Linda, Iman, Gisèle, and Kate are now part of popular culture, it is largely due to him. He lived a life that many dream of, surrounded by glamor and beauty. He tell us his story.