A tragicomedy that tackles the subject of friendship in a city on the verge of substantial change. The lead characters are two friends in their mid-forties who are neighbours from the Centro Habana neighbourhood: Miguel – a dishwasher in a restaurant, who dreams of settling in New York while he waits for a visa that never seems to arrive – and Diego, a homosexual man suffering from AIDS who puts his dreams and cheerfulness to good use in his struggle to carry on enjoying every single day of his life from a rickety old bed in his small bedroom. This peculiar pair are surrounded by characters from all walks of life.