Eve Bonfanti and Yves Hunstad are Belgian, actors and screenwriters. Together, they have already written four fascinating plays which question the relationship between the spectator and the imaginary. After each performance, I asked myself : “how do they manage to write, together, scripts that are someticulous and seemso fragile ?” The film offers a contemplation of the mystery of their writing, following the dialog that develops between them during the elaboration of their next play.