In I Am Not Your Negro, entirely narrated with the words of James Baldwin, via his personal appearances and the text of his final and unfinished book project, the award-winning director Raoul Peck goes back to the tragic deaths of Malcolm X, Martin Luther King and Medgar Evers to bring a powerful clarity on how the image (and reality) of Blacks in America today is fabricated and enforced. Narrated by Award-winning actor Samuel L. Jackson.