Scrappy city rabbit Max finds shelter in a hidden Easter bunny school after a misadventure with a model plane leaves him stranded far beyond the city limits. Here he encounters the keepers of the legendary Golden Egg, itself the coveted prize of scheming foxes. After an initial bout with boredom, the secret techniques of the Easter bunnies finally arouse Max’s curiosity. This lovingly drawn German animation film, based on the 1924 classic, is a pure delight buoyed by imagination and brisk pacing and graced with the voices of Senta Berger, Friedrich von Thun, Jule Böwe and Noah Levi.