A filmmaker discovers a video featuring his younger half-sister on a sex site. He hasn’t seen her for a while and decides to pay her a visit. He quickly becomes fascinated by her. With an unflinching gaze, this new drama by Aguilera (La influencia) dissects the dark, disruptive aspects of watching and making films.