A phenomenon of collective hysteria, a dancing mania similar to that seen in 1564 in Molenbeek, has started in the Marolles. The ‘contaminated’ people gather in the streets to dance frenetically. They have nothing in common, except to have have witnessed, from near or far, a terrorist attack.