1946. Frankfurt. A deportation camp. David Berman and his six friends, all Holocaust survivors , have only one purpose: to go to America as soon as possible. For this they need money . A lot of money. Not an easy task in these difficult times . Close to his aim, David is not only deprived of all his savings but also overtaken by his shady past. Why does he have a second passport? Why was he on the Obersalzberg ? Was he in contact with Hitler? This is what the beautiful but ruthless Nazis' chaser Major Sara Simon wants to find out.