Ady, a 13 years old boy, no longer listens to his father who raises him alone. The latter, running out of resources, decides to entrust Ady to his uncle Amadou for the summer. Uncle Amadou and his family live on the other side of the Mediterranean sea... in Burkina Faso! There, at 13 years, one must become a man but Ady, persuaded to go on holidays, understands things differently...