António runs away from home and tries to spend the night at his ex-girlfriend's apartment. There he finds a brazilian girl, an unexpected guest. Johnny is struggling to stage his first theater play in Lisbon. His friendship with the young light technician will make him face his real problems. Débora is passing by, finally returning home. When she goes to the theater, she falls asleep, and is awaken by the protagonist. Three dimensions of the same story.