Ali refuses to accept the death of his girlfriend, Nada, and believes her soul has been reincarnated in a goat. His mother drags him to a healer who gives Ali stones to throw into the sea on the coast of Egypt to reverse the ‘curse'. At the healer's place, he meets Ibrahim, a depressed sound engineer who hears voices he cannot decipher. Ali, his goat and Ibrahim embark on a journey across Egypt, eventually forming a strong friendship, but Ali feels betrayed when Ibrahim tries to drown himself. He returns to Cairo and is attacked by thugs. Ibrahim finally forces Ali to meet Nada's parents so that his emotional wounds can be healed.