Lena is seventeen years old and is on the threshold of entering adult life, but her growing up is brutally interrupted by a horrific event. Devastated, she goes into her shell and is scared to share her experience with others. A strong, unsentimental coming-of-age drama with an excellent performance by the leading actress.