A fictionalised portrait of Polish artists Wojciech Bąkowski and Zuzanna Bartoszek. Their unconventional relationship is a basis for their works, and vice versa, but what's the price of this convergence? A stylish, visually clean-cut drama about real life as an artistic utopia – or rather, dystopia.