Westerners generally view Ethiopia as the mythical land of Rastafarians. However, the contemporary music scene is much richer than that, as this sultry, nocturnal exploration of the capital Addis Abeba demonstrates. From reggae to hip-hop and from free jazz to electronic sampling: diversity rules.