After ten years abroad, Catherine returns to Luxembourg to catch up with her daughter Alba, who is being brought up by Catherine's other Elisabeth. Alba is cold and distant towards this stranger who show up unexpectedly in her life, and so is Elisabeth, keen to keep her protégée to herself. one day, Catherine cannot take it anymore. She kidnaps Alba and takes her on a trip to lake up North. So begins an unsettling journey into puzzling and complex world of motherly love begins, only to find out that sometimes the true opponent is yourself.