Romuald Karmakar turns his attention once again to the settings of his “Club Land Trilogy”, showing the development of the music genres in question in the here and now, by enabling us to watch and listen to notable DJs while they work, including Ricardo Villalobos, Sonja Moonear, Ata Macias, Roman Flügel and Move D/David Moufang.