With her camera in tow, filmmaker Annekatrin Hendel settles into a hotel by the sea for four weeks; with her is her old friend Ines Rastig who, after her divorce and alimony battle, is now homeless. Room service may deliver fresh fruit every day, but it’s the moment of truth for these two women as they humorously and unsparingly scrutinise practical problems after the end of a long marriage.