In order to confront the ghosts that haunt him, Palestinian director Raed Andoni decides to build the replicate of Al-Moskobiya, Israel's main interrogation centre, where he was jailed at age 18. Helped by ex-inmates, he attempts to re-enact a story that took place inside the centre’s walls.