Ciao Ciao, an arrogant young Chinese woman, returns to visit her parents in her hometown village, nestled in the heart of the mountains. She wants to return to Canton as soon as possible to set up a business with her friend Li Li. However, her parents ask her to stay to help them, but she hesitates and hangs around the village. At this point, she becomes an object of covetousness, especially to that of the wild Li Wei, the son of a wealthy contraband alcohol supplier.