Damascus. The war is on the street. The apartment has become a sort of bunker where everything is organised depending on poverty. Every day is just a struggle to survive until tomorrow. The men are gone, only the women and the elderly are left. But some other men appear. Everyone retreats to the kitchen. Everyone except one young woman, alone on the other side of the door.