Day before Easter 2012, perfectly lined up bodies of four teenagers, each with a bullet hole in their head, were found near a lake just outside Skopje, Macedonian capital. They just went fishing. The nation was shocked. The rumors run wild. It is a film about a country where life can cease suddenly without a cause, as it is lived.