Emilie is a bright young workaholic manager in Human Ressources, working for a huge French agro-food company. Ambitious and dedicated to her job, she is a good soldier, ready to put ruthless methods of management into practice to meet the higher-ups' requirements. But, one day, one of the employees commits suicide at the company in front of her. Afflicted by the terrific death of her colleague, she will eventually realize that the company has to take its responsibility too. While an investigation in underway, stuck between her traumatized colleagues and under pressure of a powerful hierarchy, she will have to get by on her own.