Colonel Honorine worked in Bukavu’s police force for years as part of the Child Protection and Anti-Sexual Violence Unit, highly regarded for its effectiveness and the confidence it has able to restore in the community. But when Colonel Honorine is transferred to Kisangani, she must start over from scratch. Shortly after arriving in her new post, dozens of victims of sexual violence from the 6-Day War between Rwandan and Ugandan troops, land in her office. Thus begins a new challenge for the Colonel who is determined to fight for the recognition and support of these forgotten women, these outdated lives.