A contemporary evocation of Judas Iscariot trying to escape from his own guilt after betraying his best friend. He wanders into a forest and lost in himself, meets a mysterious young man. The young companion will accompany him on this path of repentance and penance and help him deal with his feelings, understand his guilt and cope with he has done. This is the story of the last three days of a repentant.