Martin is 11 years old and faces a new dimension: middle school. He soon realizes that in his classroom, he is the only one having parents still married. Through his schoolmates, Martin also learns the benefits of having divorced parents, like being constantly at the center of both attention and – most of all – both wallets. He grows tired of his boring life and finally makes a plan to have his parents splitting up.