When Gino 'Gigi' meets Bénédicte 'Bibi' at the racetrack, it's love at first sight. But very soon fate pulls them apart. Fierce and loyal, Gigi and Bibi are forced to fight for their love against reason and their own weakness. But how far can endurance be stretched? How far can they go to try and save what may already be lost?