Marco is married to a gorgeous woman, has a child and a great job. Everything seems perfect, at least until his wife of 25 years announces that he has another man and wants a separation. Marco is forced to leave home. He seeks the help of his best friend, Claudio, whom he has known since childhood. One evening, while walking together, Marco tells his friend: “If I could go back in time, I would change all my life.” At that moment, they are run over by a car! The two friends wake up in 1990, a few days before a scheduled meeting between Marco and the woman who will be his future wife. Marco vows to do his best to change the course of events. But can destiny really be stopped?