Francesco is a 22 yers old boy, born without arms. The rest of his body is normal, actually quite handsome and well built. Life has thought him to use his legs like his only arts and his feet have precise ability like if they were hands. He's a rulemodel as a student and Stefano is his best friend. Francesco, unlike his friend still hasen't had the joy of the first experienced in love. He is in his 20, this is now become a problem... But he will still manage to find a way, with the help of his loved ones, to live his first time with joy.