When Liliana decides to return to Uruguay she will have to face up to a new dilemma, perhaps the last great dilemma of her life: To choose between supporting a collective case for female prisoners, raped during the time of the dictatorship, or to reconcile with her son and be able to live peacefully as a mother and a grandmother.