While serving her prison sentence for a failed robbery Mirja has been away from the gang and their rules. She returns home and confronts new circumstances: she brutally finds out that her mother is very ill and demanding. Mirja has to find a job or she’ll be thrown out. In her ambition to handle the situation Mirja begins to lead a double life between the family and the gang.