Giacomo (Fabio De Luigi) is the heir of an industrial dynasty, but he is more interested in his thousand passions than in manaing the company. His life was marked by the death of his father when he was a child. The encounter with an esoterist will change Giacomo's life: in fact, he claims to have identified the current reincarnation of the father of giacomo. This is Mario (Elio Germano), a very materialist man, only interested in money and full of debts. This seemingly absurd encounter will change both their lives.