After 500 years Bosch’s paintings still shock and fascinate us. Delve into the vivid imagination of this true visionary. Who was Hieronymus Bosch? Why do his strange and fantastical paintings resonate with people now more than ever? How does he bridge the medieval and Renaissance worlds? Where did his unconventional and timeless creations come from?