In 1994, six men were gunned down and five wounded in a pub while watching a World Cup soccer match in Loughinisland, Northern Ireland. With a police investigation that was perfunctory at best, the case remained unsolved. In this non-fiction murder mystery, Academy Award-winning documentarian Alex Gibney reopens the original case to investigate why no culprit was ever brought to justice.