A young woman negotiating the tricky business of modern life. Caught in the daily rush of her restaurant job and a nightlife kaleidoscope of new faces, she is witty, funny, the life of the party and too busy to realize deep down that she is unhappy. When she saves the life of a shopkeeper stabbed in a failed robbery, it forces her to confront a needed change in her life.