When young, disenfranchised Danny (Jack Roth) confronts wealthy banker, Conrad (Tim Bentinck), he plans to teach him a lesson he'll never forget. Forced to gamble with the lives of his family, Conrad has the tables turned on him and all hell breaks loose.